Piloci
Paweł Mamcarz

CEO Warsaw Flight Safety
Wielozadaniowy, doświadczony manager, zakupowiec, fotograf, pilot samolotów akrobacyjnych i dronów.
Doświadczenie w zakresie projektów zakupowych od 1999 r. Praktyka zarządzania i doradztwa strategicznego w zakresie zobowiązań, zamówień, zaopatrzenia, negocjacji, zawierania umów, systemów informatycznych B2B dla ponad 100 firm.
Właściciel i CEO innowacyjnego integratora technologii mobilnych http://www.przypominamy.com – uniwersalna aplikacja internetowa dla Call Center, SMS, MMS, TTS, IVR i CRM oraz kolektywu filmolot.pl.
Wdraża systemy zakupowe z ekosystemu SAP w roli partnera na obszar CEE w firmie Apsolut GmbH
Piotr Kowalski

Instruktor pilot - akrobacja i UPRT
Piotr Kowalski – kapitan na samolocie Boeing 737. Licencja od 2001 roku, >8000h w powietrzu, >2000h w GA. Instruktor. Uczestnik pokazów lotniczych w Polsce i za granicą. Czynnie uprawiający akrobację lotniczą. Członek Aeroklubu Warszawskiego, instruktor UPRT, sekcji akrobacyjnej. Latał m.in. na Jaku 3U. Obecnie jako jeden z trzech pilotów cywilnych wykonuje loty na wojskowym, zabytkowym samolocie SB Lim-2 (MIG-15).
Robert Pietracha

Instruktor pilot - akrobacja i UPRT
Instruktor UPRT. Kapitan w WizzAir > 10.000h nalotu!
Łukasz Czepiela

Instruktor pilot Akrobacja i UPRT, Redbull Air Race
Pilot akrobata, pilot komercyjny. Jest pilotem Airbus A320 i pilotem klasy Challenger podczas mistrzostw świata w zawodach Red Bull Air Race World Championship.
Pierwszy polski pilot w Red Bull Air Race, Łukasz Czepiela złapał lotniczego bakcyla w wieku 6 lat. Było to wtedy, gdy ojciec zabrał go na pokazy lotnicze odbywające się w podrzeszowskiej Jasionce.
To, co tak zachwyciło małego chłopca, to pokazy akrobacji na Zlinie 50 w wykonaniu 14-krotnego mistrza Polski i mistrza świata w akrobacji samolotowej Janusza Kasperka. Od tamtej pory chciał tylko i wyłącznie latać.
Zaczęło się od jeżdżenia na lotnisko na rowerze i czyszczenia samolotów. Nastolatek pomagał wypychać maszyny z hangaru, a w zamian piloci zabierali go w przestworza. Wkrótce, dzięki pieniądzom zarobionym przy rozbiórce starego hangaru zrobił licencję szybowcową i sam zaczął latać. W powietrzu spędzał tyle czasu, ile tylko mógł, choć możliwości finansowe jego rodziny nie były duże. Mając 19 lat, jak wielu szkolnych kolegów stanął przed pytaniem: co dalej? Po maturze wyjechał do Wielkiej Brytanii. Zarobkowo opiekował się dziećmi i pełnił funkcję mechanika lotniczego. Pracował po 12-14 godzin dziennie przez 7 dni w tygodniu tylko po to, żeby zarobić na kurs akrobacji samolotowej. Kiedy pomagał przy samolotach zespołu akrobacyjnego Honda Dream Team, szef ekipy zgodził się pomóc mu w treningu akrobacji w ramach wynagrodzenia za pracę. Kilka lat później Łukasz został jego następcą. Właśnie tak zaczęła się kariera pochodzącego z Rzeszowa pilota w sportach lotniczych. Pierwszy wyścig Red Bull Air Race Łukasz zobaczył w Anglii – najpierw na DVD, a potem na żywo, w 2004 roku. 10 lat później, 15 od rozpoczęcia szkolenia lotniczego, w roku 2014 wystartował w inauguracyjnych zawodach Challenger Cup – będących przedsionkiem klasy mistrzowskiej. Droga do tego celu nie była jednak ani łatwa, ani krótka. Od 2010 roku uczestniczył w akrobacyjnych obozach treningowych organizowanych przez Red Bulla. Niestety to właśnie wtedy nastąpiła trzyletnia przerwa w rozgrywaniu mistrzostw. Ale czas ten nie poszedł na marne. Po przeprowadzce do Poznania został członkiem polskiej kadry i grupy akrobacyjnej Żelazny. Z mniejszymi oraz większymi sukcesami brał udział w zawodach w akrobacji samolotowej na poziomie krajowym i międzynarodowym, a także występował na pokazach lotniczych. W 2013 stawił się na kolejnych obozach, dzięki czemu w tym samym roku mógł zadebiutować na mistrzostwach świata, gdzie uplasował się w połowie stawki. To wystarczyło, aby dostać się na kolejne, specjalne szkolenia, podczas których najbardziej utalentowani piloci młodego pokolenia z całego świata uczyli się latać pomiędzy 25-metrowymi pylonami i walczyli o swoje ograniczone superlicencje uprawniające do udziału w nowej wówczas formie rywalizacji na podniebnym torze wyścigowym – w Challenger Cup. W międzyczasie, wykonując loty akrobacyjne, Łukasz uzbierał taki nalot, że był w stanie postarać się o zdobycie licencji zawodowej. Właśnie praca pilota w liniach lotniczych Wizz Air pozwoliła mu wrócić do kraju. Dziś obok bycia najlepszym polskim pilotem wyścigowym, jest także kapitanem rejsowego Airbusa. Pierwsze starty w najszybszym sporcie motorowym świata nie były dla Łukasza łatwe. Na koniec sezonu, który polscy kibice zapamiętają dzięki przystankowi w Gdyni, zajął 8. miejsce. Kolejny rok poświęcił na rozwój kariery zawodowej. W 2016 powrócił do rywalizacji. Jego umiejętności wyraźnie się poprawiły, a on sam dostrzegł, że podchodzi do wyścigów w inny sposób, więcej uwagi poświęcając stronie mentalnej zawodów. Cztery razy stawał na podium, a raz na jego najwyższym stopniu, co dało mu udział w finale sezonu i możliwość walki o upragniony puchar – gdyby tylko nie odwołano go wtedy ze względu na pogodę. Od tamtej pory szło mu coraz lepiej. W sezonie 2018, po pełnym dramatyzmu finale w Fort Worth, gdzie uzyskał zaledwie 0,052 sekundy przewagi nad najgroźniejszym rywalem, sięgnął po mistrzostwo świata Red Bull Air Race w klasie Challenger.
Bartek Pyzik

Instruktor pilot - akrobacja i UPRT, Mistrz Polski w akrobacji Advanced 2021
Mistrz Polski w akrobacji Advanced w 2021 roku.
Członek kadry narodowej Polski w akrobacji
https://www.aeroklub-polski.pl/kadra-narodowa/#akrobacja
Bartek kontynuuje rodzinne tradycje w sporcie samolotowym. Pod okiem ojca Adama Pyzika, doświadczonego zawodnika i pilota rozwinął swoją pasję do poziomu mistrzowskiego.
Bartek na codzień jest pilotem liniowym. Pracował m. in. w Enterair, Wizzair, Hainan Airlines, gdzie latał na Airbusach 330.
Mateusz Strama

Pilot SB-LIM2 i Bonanza 1950
Bartosz Maciejczyk

Pilot SB-LIM2 i Lim-5